Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi Dan Jawi

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi Dan Jawi. Apa khabar anda sekalian, jika anda membaca blog ini tandanya anda sihat dan cergas.. Alhamdulillah, semoga dapat terus beribadat dengan sempurna. Sudah beberapa kali admin terbitkan artikel berkaitan dengan Doa Dalam Solat. Jadi untuk hari ini, admin nak kongsikan bacaan doa selepas wuduk yang mungkin anda tidak tahu. Ada juga yang tahu tapi tidak pandai membaca doa tersebut..

Tak pandai dalam bacaan doa selepas wuduk tidak apa janji anda mahu pelajarinya. Bila sudah kahwin anda dapat ajari sendiri doa tersebut untuk anak-anak. Lagi berkat, kan. Untuk adik-adik pula, belajarinya sekarang. Budak-budak lagi cepat pandai menghafal doa tersebut. Untuk itu, sila baca doa selepas wuduk dilaman ini..

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi Dan Jawi

Untuk anda yang ingin memperlajari doa ini, admin kongsikan panduan Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk dalam rumi dan jawi. Anda semua boleh memhafalnya khusus untuk adik-adik. Berikut anda boleh melihat dibawah. In Sha Allah kalau anda fokus dalam bacaan tersebut, dalam beberapa hari anda berjaya menghafalnya..

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Jawi

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi Dan Jawi

Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi

‘Asy-Hadu ‘Allâ Ilaha ‘IllâLLâh Waĥdahu Lâ-Syarika-Lah Wa ‘Asy-Hadu ‘Anna Muĥammadân ‘Abduhu Wa RasuLLuh ALLâhummaj-‘Al-Ni Minat-Tawwabin Waj-‘Al-Ni Minal-Mutaţahhirin Waj-‘Al-Ni Min-‘Ibâdikaş-Şâlihin.

Maksudnya:
“Aku naik saksi bahawa tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah, Dan Tiada sekutu baginya-Nya. dan aku naik saksi bahawa Nabi Muhammad itu hamba-Nya dan Pesuruh-Nya.

“Ya Allah! jadikan aku dikalangan orang yang bertaubat dan jadikan aku daripada orang yang menjaga kesucian dan jadikan aku daripada hamba-Mu yang soleh.”

Video Bacaan Doa Selepas Ambil Wuduk Rumi Dan Jawi

Sumber ini diambil dari YouTube, dengan menonton video memudahkan lagi adik-adik atau netizen menghafal bacaan doa wuduk tersebut. Berikut admin kongsikan, pastikan anda menontonnya dibawah..

Sedikit perkongsian panduan doa selepas wuduk dilaman ini. Semoga ianya bermafaat dan dapat dikongsikan bersama sahabat-sahabat anda. Kita jumpa lagi dalam artikel seterusnya..

Baca Doa Berkaitan:

One Comment

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.